23.12.2021
«Логопед-мұғалім мен бастауыш сынып мұғалімдерінің өзара байланысы»
Соңғы онжылдықтарда бүкіл әлемде сөйлеу дамуында айқын ауытқулары бар балалар саны үнемі өсіп келеді. Мектепке келетін балалардың сөздік қоры шектеулі, моторикасы нашар дамыған және т.б. Мектеп логопедінің жұмысы тиімдірек болуы үшін оған бастауыш сынып мұғалімімен тығыз байланыс қажет. Олардың екеуі де ортақ мақсатқа ұмтылуда — оқушыларға сапалы білім беру. Ол үшін мұғалімге әр оқушының жалпы (оның ішінде сөйлеу) дамуының жеткілікті жоғары деңгейі болуы керек.
Логопед пен мұғалімдердің жалпы міндеттері:
Логопед балалардың алғашқы сөйлеу дағдыларын қалыптастырады;
Тәрбиеші қалыптасқан сөйлеу дағдыларын бекітеді.
Логопед мұғалімі мен бастауыш сынып мұғалімі арасындағы ынтымақтастықтың белсенді жүзеге асырылып жатқан нысандарының бірі консультативтік сүйемелдеу болып табылады. Бұл форма бастауыш сынып мұғаліміне баланың білім беру мәселесін шешуде белсенді ұстанымға ие болуға, оны шешу жолын өз бетінше таңдауға мүмкіндік береді.
Түзету кезеңіндегі ынтымақтастықтың маңызды нысаны - логопедтің ашық сабақтары. Логопедиялық сабақтарда оқушылар жаңа сөйлеу дағдылары мен біліктеріне ие болады, содан кейін олар оқу процесінде жетілдіріледі. Сондықтан, ашық сөйлеу терапиясы сабақтарына қатыса отырып, мұғалім бірнеше арнайы техникамен танысады, оларды кейін сабақтарында қолдана алады. Мысалы, мұғалім балаларға жеткізілген дыбыстарды автоматтандыруға көмектесетін тамаша мүмкіндік бар.
Осылайша, логопед мұғалімі мен бастауыш сынып мұғалімінің ынтымақтастығы қазіргі жалпы білім беретін мектепте ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстарын жою үшін түзету - педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың маңызды шарты болып табылады.
Логопед – мұғалім Рыстаева Р.Ю.