Мектепалды жастағы балалардың графомоторлық дағдыларын дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істейтін ұстаздар осы балалардың қандай қиындықтарға тап болатынын біледі, оларға дәлдікті және қозғалыстардың синхрондығын қажет ететін әрекеттерді орындау керек болады: бір нәрсені алу, салу, байлау, бүктеу, мүсіндеу, кесу, желімдеу, бояу және т.б. Қолдың нашар дамыған қозғалту функциялары және көздер мен қолдардың үйлестірілген әрекеттерінің қозғалыс техникасының болмауы, балаға үлкен қиындықтар туғызады, кейде оны жоғарыда аталған әрекеттерді орындауға байланысты кез-келген тапсырмадан бас тартуға мәжбүр етеді.
Берілетін жұмыс сурет салу мен жазуды мақсатты оқытуды көздемейді. Негізгі МІНДЕТ-ҚОЗҒАЛЫС ЖӘНЕ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ.
Ойын-жаттығулар осы ерекшеліктерді ескере отырып, балаларға шаршамауға және жалпы сабаққа деген қызығушылықты төмендетпеуге мүмкіндік береді. Бұл сабақтар қолдың ұсақ және дәл қозғалыстарын дамыту үшін пайдалы, өйткені бұл әрекетке қатысатын бұлшықеттерден (саусақтарды бүгу және кеңейту) миға импульстар үнемі келіп тұрады, орталық жүйке жүйесін ынталандырады және оның дамуына ықпал етеді.
Ми қыртысының қозғалтқыш аймағында қолды, саусақтарды (әсіресе бас бармақ пен сұқ саусақты) және сөйлеу мүшелерін: тілді, ерінді, көмейді басқаратын жасушалардың ең көп жинақталуы бар. Ми қыртысының бұл аймағы сөйлеу аймағының жанында орналасқан. Қол қозғалтқыш проекциясының және сөйлеу аймағының осындай жақын маңайда болғаны саусақтардың жұқа қимылдарын жаттықтыру арқылы баланың белсенді сөйлеуінің дамуына үлкен әсер етуге мүмкіндік береді.